semester!

Första riktiga dagen på min semester, så sjukt skönt! :) Sov mest hela dagen igår. Och likaså hela natten så nu ska jag väl ha sovit ifatt för denna vecka ;)

Fredag flyttade vi Pian till Stallbacken så nu står vi med ridhus, paddock och en massa fina ridvägar, tack för det! Snälla Jonas ställde upp och körde både sin bil och transport. Lite stressigt vart det efter men det resulterade af i en glass nere på stan med Fredrik, Kalle, Ida, Matilda och lite Tilda.

Lördag va det träning för Carina, gick rätt så bra, hon gick bättre att rida idag men jag red själv som en kossa! Blä, tänk om jag kunde rida henne då skulle allt gå så mycket bättre, men det är väl därför man tränar antar jag? Jobbet numera blir att stärka hennes bakdel, ryggen och bygga upp bogmuskulaturen. Jag har sommaren på mig ;) Så nu blir det mycket lågt jobb, bommar och uteritt. Det blir kul :) Sen kom fam Malmström och hämta upp mig för en tripp till Sthlm och Arlanda. Cola va med in på flygplatsen så nu har han varit där med, och på Polisen (gjorde pass). Sen åkte vi (jag och Jonas) hem. Åkte lite färja på vägen, hyrde film och såklart va jag tvungen att tjuta! Det här liksom till när jag kollar på film, men jag förvarnade! ;)




Igår vart det stallet på förmiddagen, hem och sov som sagt två tre timmar innan Fredrik ringde och väckte mig. Tur det för annars hade jag väl sovit till imorse :p

Idag blir det alldeles straxt en dusch, sen en snabbis till jobbet och hämta lite snask till Pian, ut och rida. Sen ska F och jag måla bommar, kanske köpa en glass med lilla Charles, och sen ikväll är det möte på SB.

Nu är det bara fyra dagar kvar, sen åker vi! Det ska bli så jävla underbart och kul!!! :D

over and out
maria

Kommentarer
Postat av: nathalie

Ska du till falsterbo ändå?

2011-07-04 @ 09:36:05
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0