shopping och hoppning

Yes yes yes, äntligen lite fint väder!! :D

Dagen har gått som smort.. Började med en tur på stan med Fredrik. Vi har fixat biljetter, dricka och lite fixa till sig saker så som smink, parfym och solbrillor. Sen tog vi lunch på nya Burger och Co., helt sjukt gott! Jag älskar verkligen deras hamburgare! Sen blev det en tur ut till jobbet och handla lite, "Kan du inte hålla dig härifrån?" haha, jag ska nog inte gå dit nu mera :P

I stallet blev det en hopp runda med Pian, eller jag hoppade af några spång så det känns bra. Alltid bra att hoppa lite, inte mkt men lite, hon tyckte det va kul så det va ju roligt. Hon är så otroligt snäll när det gäller hoppningen. Hoppar allt, oavsett hur hon kommer in, hjärtat! Imorgon ska vi gå en runda i skogarna och klättra och gå runt lite.. Sen ska hon får gå ute hela långa dagen.

Nu ska det packas och göras klart till imorgon för då har jag inte tid med sådant! :D

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0