stek på plattan!

När vädret sviker får man steka på annat håll.. Så idag blir det stek, potatis och sås.. gött! Hoppas det af ;) Första gången kan man ju inte lova att det ska gå bra. Håll tummarna!

Lika tråkigt väder idag som igår då.. Mindre roligt med semester, solen lyste igenom några få minuter förut af. Därför får jag fortsätta med min "intensiva" städning. Bilen har även fått sig en omgång idag så nu är den af ren på utsidan. Insidan får bli en annan dag.. Kom fram till att det nog är dags att köpa sig en ny bil, en med AC för Colas skull. Dock gillar jag ju rostpärlan <3

Senare ikväll blir det stallet, kvällsfodring och ridning. Missar ju Allsången igen men jaa, det får väl blir så! ;) Jag vill ha torsdag så jag och mitt hjärta ;) samt Kalle kan åka ner till Skåne och Falsterbo!

Men nu får jag sluta putta undan städningen! FAAN!


over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0