110606 - Grattis Sverige



Jajebjörn. Nationaldag idag och vad gör jag? Jo går upp halv fem för att tvätta. Yes! ;) Ska köra ett kortispass idag, 9-13. Ska bli kul och se vad man hinner med, burkar inte bli så värst mycket. Efter det blir det ut och steka i solen, framsidan idag ;)

Gårdagen umgicks jag med Fredrik igen, det blir nästan lite för mycket av den varan så du vi har sagt att vi ska vara ifrån varandra två veckor minst, men vi insåg att snabbt att ne, det gick inte. Tur han är roligt och lite snäll med så det gör mig inget att vi umgås lite ;) haha. Igår va vi som sagt på tävlingsledarkurs så nu har vi avancerat lite inom klubben igen.. på kvällen vart det BB finalen hemma hos Nathan och Sindy. Jag, Fredrik då såklart ;) Cola och Ida kom på besök. Och jag tycker nog att rätt person vann till slut. Så grattis Simon Danielsson.

Nu ska jag väl gå och ta och göra iordning mig eller sova en liten tuppis innan jag åker till jobbet. Klockan åtta ska jag ringa ett viktigt samtal med ;)

 

over and out
Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0