110608

Onsdag och som vanligt är jag ledig på onsdagar. Så skönt :) Började dagen med en välförtjänt sovmorgon! Hela vägen till nio! Fast det finns ju dom som inte skulle kalla det sovmorgon.. Men går du upp halv fem är det ta me tusan det! :D

Körde en rätt soft morgon och käkade frukost i lugn och ro, gick en runda med Cola. Och när man ändå har lite tid över blev det en tur till City Gross och handlade ett skyjävla effektivt flugmedel och ett par kulsporrar, samt en sväng till Avantia och köpte en flughuva till madammen så nu ska nog nog klara sig från den allra värsta angriparna hoppas jag.

Åkte och hämtade upp Fredrik som skulle ge sig på hoppbanan med Pian. Gick kanon! Skönt att jag slapp hoppa allt det där själv ;) Så nu har jag min egna personliga lilla hoppojke! :) Han är även min privata chaufför då och då. Puss på Fredrik! ;)

Sedan dess har jag försökt pressa lite i solen men jag har ingen ro att ligga och bara vara ensam på gräsmattan här ute. Får bli att tillbringa dagarna i ända ute och fixa.. kanske ska börja gräva lite på grunden till läktaren?

Nu blir det af mat, som jag har längtat till lagad mat.. Inget som händer allt för ofta här hemma. Lat maria! ;) Kommer lite bilder från idag någon gång, Frida ska bara lyckas lägga dom på USB och ge till mig. Sen ska ni få se. Imorgon blir det jobb 6-15 sen ska Pian få sig en omgång i öppnor, slutor och skänkelvikningar.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0