110619

well, well, well, vad kan man skylla på? En hektisk vecka och inget som har hänt direkt? Haha. Måndag och tisdag rullade på som vanligt. I onsdags fick jag äntligen ny färg i utväxten (och kortare hår!) Torsdag jobbade jag sent och i fredags blev det en sen kväll i stallet och jag lämnade av Cola hos Frida som var snäll och ställde upp och var hundvakt när jag fick ett extra pass på lördagen på frukten. Personalfest i går kväll då som sagt (äntligen Sandra kommer det lite jobb i bloggen) Det va mkt trevligt, dock var min kostym i sista sekund skitig!! Så jag fick gå klädd som vanligt, jag var ju dock inte ensam om detta så det gjorde inget ;) Tipspromenad följd av brännboll, blåsa ballong, vispa grädda, tårttävling och kasta ägg på chefen gjorde kvällen till en kanontrevlig kväll och så avslutade vi såklart det med lite dans. Var hemma runt halv två :)

Vaknade till världens ÖS REGN, upp fort och ta sig till stallet och ta in en dyngsur Pia.. haha, fick backa med henne halvvägs in från hagen eftersom hon stannade hundra gånger innan hon förstod att hon skulle få komma in och bli torr. Stackarn skaka så dant, lillan då. Fick på sig en fleecetäcke och lite hö sen myste hon gott där inne. Va borta en gång extra förut och då va hon torr och det stora pluset var ju att vi fick ett bad på köpet för hej vad ren hon va :D

Äntligen har även högen av disk i mitt kök försvunnit och jag har lagat extremt noot goda matlådor (läs äckliga makaroner och falukorv) till imorgon. Så nu är min nästa anhalt sängen. Klockan ringer halv fem och då ska jag besöka duschen för nu klappar jag snart ihop om jag inte får gå och sova.

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha, bra maria :)

2011-06-20 @ 00:22:40
Postat av: sandra

Haha, bra maria :)

2011-06-20 @ 00:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0