Carina träning

Vädret idag var ju lika underbart som igår, bara det att idag fick även jag njuta utav det! :) Började med en träning för Carina Möller. Snällaste Fredrik körde som sagt och Pian var en stjärna och gick in med en gång! Då blir man ju glad. Fick lite extra tid över så vi hann gå ett varv i skogen. Träningen gick kanon och vi tränade väl mycket på att min sist måste bli lite bättre, så det är min läxa till nästa gång. Kändes som en kanonträning så jag är mycket nöjd! Lastningen på hemvägen gick också kanon och hon backade bara en gång. Mycket bra Pia!

Fredrik och jag firade med lite pizza, glass och jordgubbar. Det va vi värda :) Sen har vi bara slappat, usch så skönt! 30 grader i solen minst idag och inte mycket blåst alls. Mycket fin dag och lite bränna har jag fått med. Nu ska jag ta tag i mina fönster och hemmet i övrigt. Imorgon ska Fredrik och jag på kurs, tävlingsledare ska det bli av oss! Sen blir det en chillkväll med gänger och BB final hemma hos Nathan!!

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Nathan

GILLA! :D

2011-06-05 @ 11:58:32
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0