pärsen är över!

Att hitta tiden till att blogga känns inte som någon hit just nu :P Men nu är jobb veckan äntligen över! haha, måste nog säga äntligen efter fredagens pass. Helt sjukt mycket varor över, inte speciellt kul.. Så dagen imorgon blir massa att röja kan jag säga.. Brukar bara ha pallar på sidorna i kylen men i fredags fick jag dubbelställa (två och två) massa pall och dessutom fylla mitt gången med pall med! 38 pall tror jag jag fick det till.. brukar vara 8 en vanlig lördag.. haha. Jag längtar till imorgon, not! Iofs på grund av flera anledningar, sista veckan med Lina, sista måndagen med Lina, världens röj av lagret och det ska bli fint väder och jag jobbar till fyra! Nej, jag vill ha fredag em tack!  ;)

Midsommar helgen har varit kanon! Jag uppskattar verkligen att tillbringa tid med mina underbara vänner! :) Fredagen började med jobb som sagt, sen ut till Pian, hämta Cola, göra en halvsnygg midsommar krans, invänta övriga gäster. Mysig kväll hos Ida som fixat och donat, väldigt uppskattat! :) Slutade i dubbelsängen med F ;) Cola och Sindy hittade även under kvällen en plastbytta med begagnad frityr olja som de glatt förlustade sig i.. Resultatet för Colas del blev 7 spyor vid olika tillfällen mellan 20-07.00 dagen efter :P Så nu hoppas jag att han inte äter det mera ;)


Midsommardagen började med en tur till stallet, Pian va inte längre halt men lite hängig så hon fick vila även idag.. Lite skönt tror jag hon tycker det är.. så tråkigt att alltid rida på banan, men imorgon då ska jag allt rida på gärdet! Åkte hem och sov en stund innan jag bytte om och åkte ut till Frida för en mycket trevlig kväll med familjen där plus Jonas..

Blev en lugn dag idag, vaknade runt tio, det du Fredrik! Segade hela dagen, åkte till stallet vid tre, red ca 30-40 min i låg form, mkt duktig! :) Hem, städade undan lite, har betalat räkningar och nu lagat lite matlådor.. Nu ska bara Cola få en kvällspromenad sen är jag slut för idag!

En vecka kvar sen är det ta me fan semester! Det ska firas!!

Over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0