sol sol sol!



Underbart väder va satan! Nu har jag varit sådär äckligt effektiv på att uppdatera bloggen varje dag med ;) Kan ju dra en liten snabb summering av veckan som gått;

måndag - Pian vilade pga tappsko.. och det var väl det enda som hände då.
tisdag - Pian vilade igen, fick en tid till Hästkliniken till onsdag.
onsdag - Hästkliniken vid tio. "tok-Pian" gick in i transporten på ynka tio minuter! Och hos hovslagaren blev det inte ens lugnande så bra gick det att sko! :) Dock ville hon inte åka hem vilket resulterade i att jag kom till jobbet ca två och en halv timme försent.. På kvällen bar det av med Fredrik till Frida och Mogge som bjöd på grillat. Lite vin på det och kvällen kan inte bli annat än super trevlig! Sen somnade vi gott i stugan.
torsdag - sovmorgon, första på evigheter? Skönt och alltid trevligt att vakna upp bredvid någon. Tog stallet vid lunch, varmt och jobbigt efter att damen stått en vecka.. försökte mig på jobb i låg form, gick rätt bra. Hade en grymt skön eftermiddag med tupplur, shopping och veckans tre missade bb avsnitt, bara två kvar nu!!

Dagen till ära har vi byggt om på frukten igen.. Alltid lika kul :) Dock tog det ju frukt(haha)ansvärt lång tid! Så fick jobba över ca en och en halv timme. Men det är så kul!! Nu har jag tryckt i mig lite godis så socker nivån har sjunkit till low, ska dra på mig stallkläder och åka till Pian och rida.. tror jag har lovat att hoppa idag, faaan! Men först måste jag hinna och köpa en tröja till träningen för Carina imorgon.


over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0