söndag

puh, what a day.. den började med några cider och fullt ös på dansgolvet på Puls, vem går ut för att sitta stilla, vila eller ta luft när man kan dansa tills man stupar?! To good. Utgång med Fredrik, Ida och Christine, de två sistnämnda drog dock tidigare. Mkt trevligt, dock va ju kvällens tummen ner vädret på vägen hem! Regn regn regn.. och jag va ju såklart inte uppmärksam på en stor vattenpöl på vägen hem, hej då vita skorna ;D

Grillkväll och brännboll med stallet innan dess på dagen, mkt trevligt det. Sov länge imorse kan jag lova. Kastade på oss kläderna och drog till NFK och kollade på Ida och Misty när dom tävlade lite LA:1 och Lag03 :) Vi kom precis när Ida red in på banan och började sitt program. Sen kämpade Fredrik och jag med att få i oss pizza, efter fjärde försöket lyckades vi. Och hej vad gott det va till skatorna tog min sista bit, fågel jävlar! ;)

Red Pian bakis men det gick fin fint då Johanna (som ridit på Pian tidigare) ridit dagen innan och gjort ett bra förarbete ;) Lägger ut en liten film från ett pass i maj.. en kort film :p För nu ska jag sova!!



veckan som kommer
måndag - jobb 6-16, stall m. övergångar
tisdag - jobb 6-15, städa bilen, stallet på kvällen
onsdag - ledig, Diesel kommer på besök, frisören och Pia på fm.
torsdag - jobb 9-19 Pia vila el longera
fredag - jobb 6-15 markarbete
lördag - ledig ev Karina träning, personalfest
söndag - ledig, lösgörande ev vila

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0