värsta dagen är kommen

Jag älskar (jävla Fredrik) att jag är ledig mitt i stor veckan :D Gick upp tidigt för att åka till mamma och hämta symaskin och hinna rida innan jag åkte till syster yster och spenderade lite tid. Mycket trevligt, det händer allt för sällan. Sen fick det ett abrupt slut när jag fick reda på att jag visst hade bokat in ett dressyrmöte under kvällen ;) Fick snabbt kasta ihop allt och slänga mig i bilen.. Så vi har fått ihop två proppar till våra regionala dressyrtävlingar i augusti så nu hoppas vi bara på att det kommer mycket anmälningar. :)


snygga jävel!!!

Imorgon blir det som sagt den värsta dagen på jobbet på hela året, inte nog med att det är dagen innan midsommar, några sluta säkert tidigare och tänker handla så fort som möjligt, några ska ut till landet och ska ladda upp förråden innan de åker MEN det är lön imorgon med! Det kommer vara helt galet mycket folk! Kul på ett sätt men det kan bli jobbigt också om man känner att man inte ligger med. Tungt och stressigt jobb är ingen bra kombination. Men det ska bli kul och se hur varorna bara flyger ut! :) Skönt att jag inte jobbar till sju imorgon dessutom ;) Då ska jag åka ut till Pian, rida och ev gå en sväng och se om vi hittar lite blomster. Sen lämna Cola hos pappa för att bli gräsänkling för en kväll. Men nu måste jag nog sova om jag ska orka imorgon. Natt på er :)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0