25 maj 2011

Idag är det som sagt den 25 maj, vilket innebär att det är onsdag och vad betyder det i sin tur? Jo, att jag är ledig. Så härligt. Dagens mission blir att rida igenom Pia fia, och rida igenom programmen, jag känner att det inte kommer gå sådär super bra i och med att det har blåst halv storm hela veckan så jag inte har kunnat ridit ordentligt. Visst, det går att rida men inga ökningar har jag lyckats med, haha, traven kommer bli katastrof.. men får se det för vad det är, en träningstävling. Jag har mina egna mål och dom hoppas jag att jag når upp till. Och La:1an har jag ju aldrig ridit förut så den vill jag bara kunna komma ihåg programmet och sen rida det någorlunda rätt. Pian har ju alla förutsättningar, vi måste bara hitta varandra lite till. :)

Ska se om jag kan städa ur bilen lite idag hos mamma, plus att jag ska låna lite av tvättmaskinen.. Nu blir det frukost, sen stallet, träna till lördag, hem till mamma och Björn och klyva ved. Sen får vi se vad kvällen bjuder på. Imorgon blir det tidigt pass också, härligt. Höres!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0