Bekräftelse

Många som vill ha det just nu. Bla jag och de tre till som fick sitta och vänta i väntrummet på Skarptorps vårdcentral, jag fick vänta 25 min, familjen med två barn en kille på ca två och tjejen på fyra som skulle lämna kissprov fick vänta 50 min!! Innan någon ens frågade vilka de var? Sådär bra när lilltjejen som är fyra ska lämna kissprov, svårt att pricka in rätt ögonblick.. Ne, stora minus där, speciellt när mitt besök bara tog ca, hmm tre minuter exakt! Suck.. Jag har af fått penicillin utskrivet nu så 10 dgr framöver blire piller piller piller. Men man ska väl inte klaga..

Imorgon blir jag hemma, kommer ju börja klättra på väggarna.. så det får bli skinande rent här hemma af.. kanske tom hinner med att lära mig laga någon ny maträtt?

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0