Blandade känslor

Uh, nu har jag haft en sådan där helt underbar helg och dag! Men när man kommer hem så stannar bara allt upp. Usch, jag vet att man inte ska men jag saknar verkligen någon att komma hem till sådana här dagar. Någon som har lagat mat, som håller om en och säger hur mycket han tycker om dig och hur fin du är, som kliar ryggen tills man somnar i soffan till någon dålig film. I mitt fall ikväll blir det ett laggande live avsnitt av BB's söndags final, ensam i soffan och avslutar det med en tur ner i tvättstugan vid halv elva..

Lite opeppt inlägg men jag har som sagt haft en underbar dag med Frida och Nathan på Norrköping Horse Show! Hoppas på en bättre dag imorgon..

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0