ett nytt försök

Hej, nu ska jag försöka göra ett sista försök till det här med bloggande. Mesta dels kommer det väl att handla om jobbet, Cola och min nya "arbetskamrat" Pian. Eller Pinto Ressesiv som hon heter. Ett 13-årigt holländskt sto som jag har på foder. Just nu håller vi på att lära känna varandra och tanken är att vi ska komma igång och träna och tävla, i dressyr såklart ;) Närmast just nu ligger ev en träningstävling hemma på klubben, frågan är bara en LB:1 eller ska jag slå på stort och lära mig LA:1 och rida det med? Få fundera lite till, anmälningstiden går ut den 18 maj, så jag har ännu några dagar på mig.

Nu ska vi nog dock sova, länge sedan vi var vakna såhär sent, eller vi och vi.. Cola sover redan som en stock ;) Slänger upp en bild eller två på Pian så ni får se. :)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0