Helgen 14-15 maj


Försökte mig på ett inlägg från jobbet via mobilen igår men det gick sådär tror jag..

Sitter och lyssnar på P4.. Dom diskuterar mello festivalen och på vilket sätt man stavar till de olika länderna i Tyskland.. inget direkt om tävlingen i sig utan mera om stavningen :p Kan ju vara intressant det med.

Hade för övrigt en väldigt trevlig dag igår.. jobbade 6-15 och åkte sedan till stallet där pappa faktiskt höll mig sällskap under hela tiden och gick med kameran och fota lite, dock var ju varken jag eller Pian på humör då jag börjat bli krasslig och Pian va stel och tråkig efter longeringen igår. Men någon fin bild eller två blev det nog. Efter det vart det mello kväll, men några underbara människor i Söderköping. Så idag tog jag ut min rätt till sovmorgon. ;) Efter frukosten ska det bli en sväng till stallet, ska nog ge mig ut på en tur i skog och mark, spännande, smörjas och fixas ska det med. Ska se om jag kan hitta en hink att hänga upp och se om hon dricker lite bättre då.
Fotboll i eftermiddag, IFK Norrköping - IFK Göteborg på parken blir det. Sen är det ju Sverige-Finland i hockey VM final ikväll med, och om jag orkar ska jag se den hos Danne.

Men om jag ska hinna utan att stressa så måste jag nog ta tag i allt. Hopps jag orkar jobba nu imorgon, känner mig inte pigg alltså! Usch, nej tack!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0