Nytt utseende

Det tackar vi Anna för! :) http://acorvera.wordpress.com/

Dagen började med en riktigt skön "sovmorgon". Sedan jobbet för ett 9-19 pass som gick som smort, hann med det jag ville och kunde förbereda lite inför morgondagen med. Mkt skönt. Hämta upp Cola som hade fått en massa konstiga utslag på huvudet och ryggen, som jag hoppas är från knott eller liknande!! Så det inte är något allvarligt.. Ingen som hat haft liknande problem med sina hundar? Lämnade hur som hav av Cola hos pappa som ska få ta hand om den lille medan jag jobbar imorgon. Kul för dem båda.

Pian fick sig ett lugnt longerpass idag, kände att tiden inte räckte till och att min hals dessutom spökar lite idag, så sparar krafterna till jobbet imorgon och pumpar ut mig till ridningen på em. Det sägs att pappa ska komma förbi med teleobjektivet och ta lite bilder då med så kanske lägger ut något mera då.

Ibland är det bra att Ludde faktiskt hänger i och spelar fotboll, och att han spelar i IFK, för på söndag ska dom dela ut programblad = 3 biljetter till matchen, och det är storbesök på Parken på söndag, IFK Göteborg gästar. Så mamma och jag ska sitta bänkade, fan vad kul. Hoppas på en bra match. Men nu blir det sängen för min del, tänkte ta mina friska ben och gå till jobbet imorgon eftersom jag är free från allt annat. Härligt att ställa klockan på 04.30 en lördag. God natt på er!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0