Sjukskriven

Jag tror inte jag har varit ledig såhär länge i ett sträck på ca ett år! Två hela dagar och en halv, dessutom börjar jag tio på torsdag, oj oj.. Stallet fyra gånger mellan två jobb pass. Haha.



Vaknade upp med öronvärk, snor som rann och en hals som bara gjorde hälften så ont, så det va ju skönt det af ;D Idag måste det bli ordning i det här jävla hemmet! Usch är så trött på att det ser ut som det gör nu, hästkläder, schabrak, tidningar, matlådor, rena och smutsiga kläder om vart annat. Nae, nu får det stans bli ordning. Ska ju bli party här på lördag med, hoppas verkligen jag blir frisk tills dess.. Så typiskt annars!

Ska ta tag i't nu. Kan hända att jag uppdaterar senare om mina framgångar.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0