sol, sol och sol.

Det är så fint väder ute så jag får ont i kroppen! Gud så härligt, jag vill bara ut! Nu har även blåsten lagt sig lite så jag kan nog besöka gräsmattan en stund sen.. :)

Halsen börjar ge med sig, men nu har det istället kommit en fruktansvärd hosta! Gah. Ska åka förbi en affär sen och köpa lite halstabletter, ny fil och lite snask. ;) För imorgon ska jag gå till jobbet igen. Hoppas jag vaknar lite piggare imorgon med andra ord ;)

Idag blir det att träna halter och ryggningar, samt lite förvänd galopp.. Känns som jag kanske var lite snabb på att anmäla mig till tävlingen, men det kan ju bero på att jag faktiskt är sjuk, inte orkar rida och hade fel bett igår ;)

Nu är det ju dock time för frukost, helt tokig som inte ätit än och har varit vaken sedan åtta! Hörs lite senare I guess..

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0