stjärna på denna helg!

Så skön har den varit! Körde igång och jobbade som sagt i torsdag och hej vad jobbigt det var, men nu är jag back i gamet igen. Jobbade till tre i fredags, åkte som en tok ut i stallet och red på en mkt fin häst trots all blåst till höger och vänster. Jag vill ha ett ridhus! Åkte och hämtade upp pappsen och drog till farmor och farfar för grill och avslutade kvällen ensam i min säng. Jobbade lördag och det gick galant. Åkte på ett litet uppdrag som drog ut på tiden så Pian fick en ofrivillig vilodag, men jag tror hon nöjt lite i solen af. Till Fredrik och gjorde tårta och fixade till alla andra kom, körde en grillkväll. Mycket trevlig, Cola och jag sov kvar och körde en riktig skön söndag idag!

Älskar de där dagarna när man kan gå runt och ta tid på sig till allt man vill göra. Red i ridhuset idag, helt sjukt varmt!! Bastu-ja visst! Pian dröp av svett men ökade glatt på vägen hem sen. Gick af bra att rida det jag red. Dock blir jag galen på stövlarna som åker upp hela tiden, går ju inte att rida något direkt..



Nu blir det en tur till Linköping och lämna Cola till Soffy och Tobias, där han ska få bo i två dagar efter som alla mina hundvakter tycker dom ska göra annat måndag och tisdag. Så nu måste vi skynda oss!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0