TRÄNINGS tävling



Yes box. Kom upp i god tid, allt flöt på bra tills lastningen, haha. Två timmar, men sen gick hon in, fjanta. Haha, kom precis lagom så jag har rida fram. Inne i ridhuset var hon ganska cool, läktaren var ett stor monster och speglarna och bommarna på sidan ska vi inte prata om ;) Men på det hela taget är jag rätt nöjd. Fick inga kanon siffror och jag vet vad jag måste jobba med. Plusen idag var lastningen, det gick faktiskt både tid och hem, framridningen som gick väldigt bra, och att jag faktiskt kom ihåg båda banorna, red dom rätt och hade rätt gångarter.. Sen att Pian är fjantig, ja det är hennes stora hinder. Fjan-Pian ska jag nog döpa om henne till.. ;)

Nu ska jag duscha, sen åka ut till mamma och fira morsdag en dag för tidigt.. Det ska bjudas på grillat har jag hört, mums! Imorgon blir det Horse Show med Nathan och Sindy tror jag också. Sen ska pappa firas och så farmor då.

Längtar tills vi flyttar, då blir det miljöträning utav bara den! Hej svejs på er! :)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0