Vita prickar!!

Jamen det var väl helvete då.. Nu har jag gått och fått halsfluss med.. så typsikt. Orkar inte vara sjuk. Det är ju party i helgen och jag ska jobba och rida och nee, jag kan inte vara sjuk. :p Så jag är inte mer sjuk än jag känner mig.. och jag känner mig bara sjuk när jag sväljer.. Men borde man kanske gå till vårdcentralen och få lite antibiotika, skiten tar ju tio dgr och jag SKA supa i helgen. Så är det bara och den 28 SKA jag tävla.. Så jag får gå den 30 maj helt enkelt ;)

Funderade lite på om man kanske skulle anmäla intresse till DIV 2 laget i höst..? Men jag skulle vilja komma igång och träna lite innan jag bestämmer mig helt. Men sugen är man ju allt alltså. Man kan ju tävla ändå men det är ju kul med gemenskapen! :) Hoppas jag kan få plats i någon grupp till Carina träningarna nu så jag kan komma igång med Pia fian! Är så grymt taggad. Hon var mkt fin idag förresten ;) Skulle rida ut men inte fick man rida på gärdena och jag vill inte rida på vägen med henne än så det fick bli ännu en dag i paddocken..

Va tillbaka en snabbis ikväll och tog in henne från regnovädret och la på henne ett varmt fleece täcke. Snuttan då, ska inte frysa och bli stel och kall.. Slänger upp lite bilder från igår när pappa var ute och fota. Dock gick ridpasset skit och jag har ingen stil what so ever! haha







Nu ska jag sova, imorgon ska jag gå till jobbet med halsfluss, utan matlåda och med ett glatt humör! Älskar måndagar <3

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0